منو هم تو دوران مدرسه همه میشناسن چون همیشه به عنوان بچه

منو هم تو دوران مدرسه همه میشناسن چون همیشه به عنوان بچه شر مدرسه تو دفتر بودم😐💔
دیدگاه ها (۴)

😐😂

کسایی که منو خوب میشناسن میدونن استرس تو درس برای من معنی ند...

من همیشه سنس بودم..😔☝🏻یادمه سال دهم، تو مدرسه یهو ناظممون با...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط