منو امتحان زبان دوهویی😒 😒
منو امتحان زبان دوهویی😒 😒
خیلی گَنده😥 خدایا به هیچکی یه کلاس که هیچ کدوم بچه هاش پایه نباشن نقلب نرسونن عنایت نفرما🙏
خیلی گَنده😥 خدایا به هیچکی یه کلاس که هیچ کدوم بچه هاش پایه نباشن نقلب نرسونن عنایت نفرما🙏
- ۳۳۲
- ۰۶ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط