منو امتحان زبان دوهویی😒 😒

منو امتحان زبان دوهویی😒 😒
خیلی گَنده😥 خدایا به هیچ‌کی یه کلاس که هیچ کدوم بچه هاش پایه نباشن نقلب نرسونن عنایت نفرما🙏
دیدگاه ها (۴۲)

😂 😂 😂 😂 😂 😂

😍 😍 😍

والا بخدا یکم فکر کنید😒 😒 😒 😒

😂 🔫

ادامه پارت دوم🔥عشق ابدی ما🔥از زبان سونیک:مامانم زنگ زد سینور...

نور سبزی در تاریکی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط