" یادش بخیر "....

" یادش بخیر "....

داشتیم غرق میشدیم

آمدید

و

نجاتمان دادید
دیدگاه ها (۱)

چہ زیباست!اگر دعا ڪنیم و بخواهیم،ڪہ هیچ ضربہ‌اے را،بہ جز رضا...

و اذاقیل لهم لا تفسدوا فی الارض...قالوا انما نحن مصلحون..و چ...

یادش بخیراحساس امپراطورای چوسان قدیم رو داشتیم😂

یادش بخیراحساس امپراطورای چوسان قدیم رو داشتیم😂

ℕ𝕒𝕣𝕦𝕥𝕠 𝕏 𝕠𝕟𝕖 𝕡𝕚𝕖𝕔𝕖

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط