هستیم بر ان عهد که بستیم , از اسب افتادیم از اصل نیفتادی

هستیم بر ان عهد که بستیم , از اسب افتادیم از اصل نیفتادیم
برمیگردیم پر قدرت تر و موفق تر از قبل چون اصالت داریم
دیدگاه ها (۷)

😐

چقدر این‌عکسه خوبه 😍 ❤ شبتون بخیر پرسپولیسیا ❤ 😎

انگار وقتی که از پرسپولیس اخراج شد، همه سانترها رو با خودش ب...

بلهههه قطعااااا🛐🤌🏻❤️‍🔥کپشن چک شه...👇🏻خب عشقا همونطور که میدو...

My bloody love پارت ۳۴

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط