خداجونممم
خداجونممم
بارها گمان کردم از تو دور شدم
اما هر بار که دلم شکست، ردِ مهربانی تو را میان تمام تاریکیها پیدا کردم…
اگر نامت را زمزمه میکنم،
نه از سر عادت،
از سرِ نیازِ دلیست که هیچ پناهی امنتر از تو نشناخته است.
فقط…
وقتی نام مرا در میان بندگانت آوردند،
بگو: «این همون کسیست که هرچقدر دور شد، باز دلش پیش من ماند…» 🤍
-
-
-
#خدا #🫀🦋
بارها گمان کردم از تو دور شدم
اما هر بار که دلم شکست، ردِ مهربانی تو را میان تمام تاریکیها پیدا کردم…
اگر نامت را زمزمه میکنم،
نه از سر عادت،
از سرِ نیازِ دلیست که هیچ پناهی امنتر از تو نشناخته است.
فقط…
وقتی نام مرا در میان بندگانت آوردند،
بگو: «این همون کسیست که هرچقدر دور شد، باز دلش پیش من ماند…» 🤍
-
-
-
#خدا #🫀🦋
- ۲۷۵
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط