لگر یکی وارد دوستی دو نفره تون بشه و گند بزنه توش چیکار م

لگر یکی وارد دوستی دو نفره تون بشه و گند بزنه توش چیکار میکنید؟....:)
دیدگاه ها (۱۰)

بچه هاااا یه فالوور کم دارییییممم

دویستایی شدیم هوهوووو

تولد کوروشهههههه

یه جوری مث صگ سرما خوردم که نگم

لطفا یکی پیدا بشه مخ منو بزنه،،ترجیحا با``هفت تیر``

اگر یه روز توی یه اتاق با یکی از اعضای بی‌تی‌اس باشید چیکار ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط