مـولای من...

مـولای من...
گـمانم
عـمرم قـد ندهـد
بگـو وعـده ی دیـدار
کـمی
نزدیکـتر آیـد...
دیدگاه ها (۱)

دلنوشته ای بسیار زیبا:مهدی ام من که مرا گرمی بازاری نیست!بهت...

بوی عطریاس داردجمعه هاوعده دیداردارد جمعه هاجمعه هادل یاد دل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط