😭 😭 سرما خوردگی خر است😭 😭

😭 😭 سرما خوردگی خر است😭 😭
دیدگاه ها (۳۵)

من از اول اینقدر دپ نبودم...مهربون بودم .. دوسم داشتن اما......

عی جانم *-*

تنهایی یعنی همش مجبور باشی احساساتت تایپ کنی

حوصلم ترکید خا...چرا اینقدر ویس خلوتههههه

سلامممم من بعد از یک هفته سرما خوردگی برگشتمممممجوری که نصف ...

در حال جر خوردگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط