یه طرف من و این تنهایی
یه طرف من و این تنهایی
یه طرف تو و اون زیبایی
داری ساده شکستم میدی
تویی که منو بد فهمیدی
منو جوری که هستم
کاش میدیدی
حالا که خودتم دلتنگی
بگو داری با کی میجنگی
منو دیدی و راه کج کردی
شایدم با خودت لج کردی
که دیگه نمیخوای
به من برگردی
یه طرف تو و اون زیبایی
داری ساده شکستم میدی
تویی که منو بد فهمیدی
منو جوری که هستم
کاش میدیدی
حالا که خودتم دلتنگی
بگو داری با کی میجنگی
منو دیدی و راه کج کردی
شایدم با خودت لج کردی
که دیگه نمیخوای
به من برگردی
- ۴.۴k
- ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط