خـــــــــــــــــــــــــــدایا...

خـــــــــــــــــــــــــــدایا...
جـــــواب اشـــــــکهــاے،
چشــــــــــــــمانـﻢ را...
ﺍﺯ کـــﮯ بگیــــــــــــــرم؟؟؟
ﺍﺯ کـﮯ شاکـﮯ بــــــاشم؟؟
ﺗـــــو یــــــا خــــــــــــــــــــــودم؟؟؟
ﺧـــــــــــــــــــــــــدایا...!
وقت شکــــستن دلـــــــم،
کجــــــــا بــــودے؟؟؟؟؟؟
خــــــــــــــــــــــــــدایا...!!
ﻣــــن که ســـــــــــــــاخته،
دست خـــــــودت بــــــودم...
به کــــــــــــــــــدامین جـــــــــرم،
اینــــــــــــــــگونه به تماشــاے؛
آب شــــــدنم نـــــشستــﮯ..؟؟؟؟
دیدگاه ها (۶)

دلم یخ میزندگاهی، دراین سرمای تنهایی..شبم قندیل میبندد از ای...

امشب ... بغضهایم.. یکی یکی ...شها...

ای جووووونم بوچ بوچ ;-)

ای جوووووووووونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط