خدایا یه سوال....

خدایا یه سوال....
بقیه باهات نسبتی دارن عایا¿¿ :|
دیدگاه ها (۴)

...

~_~

زن باس وقتی پستی گذاشت که آقاش دوست نداشت و دعواش کرد.....آق...

وای عسیسم.... ;-)

بقیه یه ستاره دارن ولی من یه ماه...

حدس بزنین ایشون چه نسبتی با من دارن🫴🙂‍↕️

خب همه دارن پست میزارن و بقیه ازشون سوال میپرسنخب ماهم بازی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط