ya.mahdi269 78835431

دیدگاه ها (۰)

همدلی ازهم زبانی بهتر است

کجایین آقاجانم 😥

هر چقدر می خواهی اهمیت ندی ولی خون می کشه😢

یعنی این اقاهه زندگی چند نفره تو این جهانمطمئنا خیلی زیاده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط