سرت که تو لاک خودت باشه آدمَم حسابت نمیکنن حالا کافیه با

سرت که تو لاک خودت باشه آدمَم حسابت نمیکنن حالا کافیه با یکی تیریپ ورداری

را به راه بهت آمار میدن !!
دیدگاه ها (۱)

تو زندگی خیلیا مهم ترین چیزا ست کردن لباسُ بی اف جی افُ تیپ ...

دنیا تنهایی های زیادی دارداما...تنهایی من دنیایی دارد!!

عاشقی باید قسمت آدم باشه . . . وقتی شد یک دفعه به خودت می...

no

سرت تو زندگی خودت باشه👍🏻🙂

همین پوستی دوست داری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط