از آدمایی ک‍ اینو می گن متن‍ــ👽 ـفرم...😒

از آدمایی ک‍ اینو می گن متن‍ــ👽 ـفرم...😒
دیدگاه ها (۴)

جونزززز...بی تی اس ایز مای لاوووو💓 #BTS

وووی...ژوژو 😍 ❤ #ژیومین #اکسو

وااای نکن اونجوری...دلم ریش ریش می شه...😘 ❤ #اکسو #دی_او

اوخی‍ــ😍 💔 فداش شم...#اکسو #کای

می گن محل امضای توافق ژنو هست ولی ما مردم ایران هنوز از متن ...

می گن حالت خوشه ؟!می خوای با طالبان روهم بریزی که پاکستان ""...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط