آزادی وجود نخواهد داشت همه تو یه قفس خود ساخته ایم!

آزادی وجود نخواهد داشت همه تو یه قفس خود ساخته ایم!
دیدگاه ها (۱)

فقط گرمای وجود کسی که میتونه گرمت کنه

ازادی حتی بزنی بهم صدمه‌.

هیییی هیچی بهمون نرسید اینم شانس مایه

https://wisgoon.com/pin/37438796/😕یادش بخیر چقدر بچه داشتم

زن جیغ زد !ولی هیشکی نبود بهش کمک کنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط