عاشقانه‌ها kiarashkia13 24268490

دیدگاه ها (۱)

گفته بودی که:چرامحوتماشای منی؟آنچنان ماتکه حتی مژه برهم نزنی...

گفتنی نیست ولی بی تو کماکان در من نفسی هست دلی هست ولی جانی ...

🤍🖇تنها چیزی که منو به این زندگیوصل می‌کنه، دوست داشتنِ توئه.

طُ همون نیمه ی گم شدمی🫀💌🫂

شرایط بهونست. اونی که بخوادت میمونه👌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط