اگر !

اگر !

که بودی ،

" حَتما پاییز "

بهارِ دیگری میشد...!!!
دیدگاه ها (۱)

تا به پائیز گفتیم دوست داریم ، سرد شد!

هیچ شبے، پایان زندگے نیستاز وراے هر شب دوبارہخورشید طلوع مےڪ...

بهار آمدن است...آمدنی زیبا 🌸بهار شروع است...شروعی دل‌پذیر🌱 ب...

تهش هرچی که میشد بغلم بودی :)

تگ کنش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط