و علی الله فل یتوکل المتوکلین ☺

و علی الله فل یتوکل المتوکلین ☺
دیدگاه ها (۵)

ما احب اتباهی فیک ..بس الله گایل ..: و امّا بِنعْمَتِ رَبِکَ...

خخخخخ..;-)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط