ادا تنگارو درار !!

ادا تنگارو درار !!
ولی ن پیش کسی ک گشادت کرده...! ؛)
دیدگاه ها (۵)

زیاد کشیدم ..تو ک برام ی پکی !

از من معصوم تر اخه ؟ ._______.

مرسی رفیق .. !

مرگ بر عربستان سعودی 凸凸凸凸

لایک و فالو یادتون نرهشما ک ن لایک میکنید ن فالو🥱💔

ک. ن لقشون بابا💅به خدااااا🙃البته بجز هیترای کیپاپ و تتلو🧸

تو این عکس.... کسی ک به کیساکی ک بغض کرده نگا کرده؟ کسی ب را...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط