ترجمه‌ی مصاحبه‌ی جونگکوک با مجله‌ی Rolling Stone انگستان✨

ترجمه‌ی مصاحبه‌ی جونگکوک با مجله‌ی Rolling Stone انگستان✨

❓ آین آهنگ ژانر UK Garage رو هم تو خودش داره‌. تو چه چیزی رو بیشتر درباره‌ی لندن/بریتانیا دوست داری؟
جونگکوک: وقتی که سینگل Seven رو شنیدم بلافاصله به سمت آهنگ جذب شدم. من هنوز خاطرات خیلی خوبی از سفرمون به انگلستان برای اجرا توی استادیوم ومبلی دارم.

❓خاطره خوبی توی بریتانیا با بقیه اعضا داری؟
جونگکوک: وقتی که به بریتانیا فکر میکنم، کنسرت ومبلی یادم میاد اجرا کردن در استادیوم ومبلی براي ما یک رویایی بود که به حقیقت تبدیل شد، برای همین هیچ‌وقت نمیتونم اون لحظه‌ای رو که همراه اعضا و آرمیا روی صحنه اجرا میکردم رو فراموش کنم.

❓ قبل از اینکه توی استادیوم ومبلی روی صحنه بری و اجرا کنی چه احساسی داشتی؟
جونگکوک: یادمه که قبل از کنسرت توی ومبلی فیلم bohemian rhapsody رو تماشا کردم و خیلي دوسش داشتم. این فیلم باعث شد که متوجه بشم که این کنسرت چقدر برامون مهم بوده. و از اینکه توی استادیوم ومبلی اجرا کردم احساس غرور کنم.

❓تو به عضوی از بی‌تی‌اس بودن عادت داری اما الان که داری فعالیت‌های سولوی خودت رو انجام میدی چه حسی داره؟ استرس داری؟ در ساخت یک آهنگ و موزیک ویدئو خلاق تر میشی یا نه درگیرش میشی؟
جونگکوک: خب درواقع چون که این اولین دبیو‌ی رسمی منه، همه چیز برام یک تجربه‌ی چالش برانگیزه. برای ری‌اکشن‌های مردم هم استرس دارم و هم هیجان زده‌ام، من با پشتکار تمرین میکردم و در طول این مدت تمام تلاشم رو کردم تا بتونم بهترین ورژن رو از خودم نشون بدم. مخصوصا که به ضبط آهنگ و اکت‌هایی که توی موزیک ویدئو داشتم توجه زیادی کردم

❓همکاری با لاتو چجوری بود؟
جونگکوک: من دنبال یک رپری بودم که با وایب Seven فیت باشه، یکی از تهیه کننده‌ها هم لاتو رو پیشنهاد داد و در نتیجه ما با هم کار کردیم. صدای لاتو کاملا با حال و هوای آهنگ مطابقت داره و عدد مورد علاقه‌اش هم هفته.

❓سینگل Seven یک آهنگ تابستونی بود، خودت توی تابستون چیکار میکنی؟
جونگکوک: من تابستونا رو دوست ندارم چون زود گرمم میشه و عرق میکنم ولی جاش زمستون رو دوست دارم.

❓به نظرت سبک شخصی و مورد علاقت چیه؟ به چه چیزیایی کشیده میشه رنگ‌ها، برند‌ها و یا استایل مورد علاقه؟
جونگکوک: سخته که سبک خودم رو تعریف کنم، من هر لباسی رو که به نظرم میرسه وقتی بپوشمش احساس اعتماد به نفس بهم میده رو دوست دارم (میخنده) رنگ‌های مورد علاقه‌ی من بنفش، مشکی و آبیه، من دوست دارم لباس مشکی بپوشم، چون بیشتر به سراغ لباس‌هایی تماما مشکی هستن میرم. و اینکه حالا من اینو به این دلیل نمیگم که سفیر این برند هستم (میخنده)، اما من واقعا کلوین کلاین رو دوست دارم.
دیدگاه ها (۳)

نتونستم نزارمششش

ولی اینا خعلی خوفن...

کلید همنشینی اعتماده، اگر به هم اعتماد نداشتیم تا این حد پیش...

بچها برای این که ادامه کتابو بخونین بیاین تو این پیجم این پی...

خبخب اول بذارید بهتون بگم خودم می‌دونم از لحاظ تکنیکی و لحاظ...

به نام خدامن یه دختر ۱۴ سالم که توی یه منطقه در ایران زندگی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط