چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید..

چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید..
دیدگاه ها (۳)

از دوست به یادگار ، دردیدارمکان درد به صد هزار درمان ندهم ..

أللَّھُمَ عـجِـلْ لِوَلیِڪْ ألْفَرَج

hasti

hasti

گر مرا هیچ نباشد نه به دنیا نه به عقبی

🍒🌱چون تو را دارم ، همه دارم ، دگرم هیچ نیاید🍒🌱سعدی#believeme

بخت باز آید از آن در که یکی چون تو در آید روی زیبای تو دیدن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط