تو انسان خوشبختی هستی،

تو انسان خوشبختی هستی،
اگر یک نفر را داشته باشی،
که بتوانی با خیال راحت...
به او محبت کنی و
ترسِ از چشم افتادن را...
نداشته باشی...


‎‎‏‎‌‌‌‌‎‏‎‌‌‌‎‏‎‌‌‌‌‎‏‎‌‌‌‌‌‎‏‎‌‌‌‌‎‏‎‌‌‌
دیدگاه ها (۲)

باغ انگور لبانت را بیا تقسیم کن❤ ️منصفانه خواهشا!❤ ️یک خوشه ...

بی عشقـ نفسْ زدن حرامـ اسٺ مرآ...

مرا ببر آنجا که...بودنت تمام نمی شود...@‎‎‏‎‎‏

خندیدی...موسیقـیِ بی کلام،اختراع شد...

بدان و آگاه باش:سرنوشت دروغی بیش نیست.انسان خود کتاب زندگی ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط