هه من ک واسه کسی مهم نیستم کلا شدم ی ادم اضافی حالا هم ف

هه من ک واسه کسی مهم نیستم کلا شدم ی ادم اضافی حالا هم فک کنین مردم
دیدگاه ها (۲۴)

هه قوی باشم ؟!!؟

هه اشکشو در نیار ؟!تو جونشو نگیر اشک که سهله

ای جووونم پسرمو

رفتارای زشت ممنوع و بحث با الاغ ممنوع

حالا شما میخواین اسلام رو نابود کنین؟هه😏

ادم چقد میتونه صبر کنه و بعد مرگ خودش بگه من واسه چی صبر کرد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط