من میدونم

من میدونم
لاشی بودن هم دنیای جذاب خودش داره!
ولی ترجیح میدم آدم خوبه‌ی داستان باشم!
دیدگاه ها (۱)

تو برام تکی همونجوری که آسمون یدونه ماه داره

اتفاقای بد تموم نمیشنمیرن قوی تر میشن میان

قدرے حال خوببےترس فردا را آرزوست...

انقدر مهربون نباش که بعدا نتونی ثابت کنی احمق نیستی...

ترجیح میدم که تنها باشم.

تـرجـیـحـــ مـیـدمــ کـسـیـ دیـگـهـ ایــ بـاشـمـــ

اون لایکه رو نمیزنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط