سلام به همگییییی👋
سلام به همگییییی👋
اول از همه با تاخیر تموم شدن مدارس رو تبریک می گم🥳
راستش قراره از فعالیتم رو توی ویسگون تموم کنم و شاید توی qutev فعالیتم رو شروع کنم🌝
اونم شایدی هست به خاطر بیماری من یعنی گشادیسم😔
پس دوستون دارم بای😘
اول از همه با تاخیر تموم شدن مدارس رو تبریک می گم🥳
راستش قراره از فعالیتم رو توی ویسگون تموم کنم و شاید توی qutev فعالیتم رو شروع کنم🌝
اونم شایدی هست به خاطر بیماری من یعنی گشادیسم😔
پس دوستون دارم بای😘
- ۸۸
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط