من که نظری ندارم....

من که نظری ندارم....
دیدگاه ها (۱)

طنز

اینم شاطر ما

جملات جالب

دهه 60یادش بخیر

ددی آرمان و ددی آرتا

نظری ندارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط