میدونم برا کسی مهم نیس ولی اومدم بگم که من از وینسگون میر

میدونم برا کسی مهم نیس ولی اومدم بگم که من از وینسگون میرم دیگه حوصله اینو ندارم که با کسی دعوا کنم بای بای
دیدگاه ها (۰)

اکازا

وان پیس

خب خب خب با اجازتون از ویس میرم . هرچند برا کسی مهم نیس . ول...

حاجی داشتم تو تاوبیو * میدونم نتا اومده ولی بازم میرم* میگشت...

میگن ساعت رند خوش شانسی میاره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط