در سیاهیش غرق شدم ....:)

در سیاهیش غرق شدم ....:)
دیدگاه ها (۴۵)

چشماش مثل کره یاست خیلی نازهههه گوکولیی یاد کوکی میوفتم...🥺🥺...

اوخداااا این چشم خالمممممم🤌🤌🤌

من اولین آخرین خریدار چشاتم🫠🤌

زیبایی شو نمیتونم توصیف کنم😔🤌

مشکیش زده بیرون 🗣

شدم تو زیباییش غرق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط