هرکیو لایک نکردم لطفا کامنت بزاره تا لایک شه ممنون

هرکیو لایک نکردم لطفا کامنت بزاره تا لایک شه ممنون
دیدگاه ها (۴)

ارام میـگویی:با مـن بـازی نکـن.... و او ....... و او درسـت ه...

بعضی وقتها سکوت میکنی چون اینقدر رنجیدی که نمی خوای حرف بزنی...

.

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ بکه هرکیو تکمیل نکردم با تعداد بنویسه🤍

بچه ها لطفا حمایت شه لایک و کامنت و فالو فراموش نشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط