چقدر هوا هوای آمدنت نیست..!!!

چقدر هوا هوای آمدنت نیست..!!!
دیدگاه ها (۱)

من چرا تنها شدم..!!!

اخه چرا‌..؟؟

زندان انها خواهید بود.....

کاش بودی.....

درک نمیکنم جدی چجوری به این هوای شاهکار میگید هوای خراباین ه...

.هوا هوای رفتنه، از خونه، از مجازی، از دنیا.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط