تا چند به غمخانهٔ حسرت بنشینم

تا چند به غمخانهٔ حسرت بنشینم
وقتست که با یار به عشرت بنشینم

بی طاقتیم در ره او می‌رود از حد
کو صبر که در گوشهٔ طاقت بنشینم

داغ تو مرا شمع صفت سوخت کجایی
مگذار که با اشک ندامت بنشینم

👤 وحشی بافقی ✨ #بخون
دیدگاه ها (۱)

ای دریغا که به دامان تو دستم نرسیدبا وجودی که زدم دست به دام...

شـآیـد کـسیفـصـلـی شـود در قـصـه‌ام امـآدیـگـر ز آب و رنـگ ع...

بـنـفـش طـوریـ^-^💜

چـهـ خـفـنـهـ*-* 💫

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط