عبدالرضا داوری: افشاگری نبویان علیه قالیباف و تیم مذاکرات
عبدالرضا داوری: افشاگری نبویان علیه قالیباف و تیم مذاکرات، شباهت عجیبی به افشاگریهای سازمان منافقین علیه شهید بهشتی و حزب جمهوری دارد!
پ ن: من اگه جای آقای نبویان بودم تا فیها خالدون داوری منافق و تفرقه اندازو نمیسوزوندم با شکایت ول کنش نبودم...جناب داوری ایشون نماینده هستن وظیفشونه مواضعشونو بیان کنن شما دقیقا چکاره حسنی این قدر وقیحانه خودتو دخیل میکنی؟شما لطفا خودتو به شهید بهشتی نچسبون که هیچ سنخیتی با ایشون نداری...!!!
پ ن: من اگه جای آقای نبویان بودم تا فیها خالدون داوری منافق و تفرقه اندازو نمیسوزوندم با شکایت ول کنش نبودم...جناب داوری ایشون نماینده هستن وظیفشونه مواضعشونو بیان کنن شما دقیقا چکاره حسنی این قدر وقیحانه خودتو دخیل میکنی؟شما لطفا خودتو به شهید بهشتی نچسبون که هیچ سنخیتی با ایشون نداری...!!!
- ۲۷۲
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط