هه

هه
دیدگاه ها (۵)

ما که سنی نداریم چطوری وقت کردیم این همه بد بخت شیم

اَگِہـ ‌میـ خوایـ ‌همہـ ‌ازَتـ ‌تَعریفـ‌ـ کنَنـ ‌بِمیر ...

•||روزا ارومــ•||شـــبـا داغـــونــ[•||ایــنـِــ قـــانـونــ...

چِشآمـ رَنگیـ نیسـ. . .وَلیـ شَبآ قِرمِز میشِہـ :)

اصکی ز ایشون : https://wisgoon.com/min_yongi33

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط