ﺩﺭ ﺳﻮﮒ ﺣﺴﯿﻦ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻣﯽ ﮔﺮﯾﯿﻢ
ﺩﺭ ﺳﻮﮒ ﺣﺴﯿﻦ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻣﯽ ﮔﺮﯾﯿﻢ
ﺩﺭ ﺗﺎﺳﻮﻋﺎ ﻋﺎﺷﻮﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﺮﯾﯿﻢ
ﺍﻭ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻨﺪ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﻣﺎ ﺣﻖ ﺩﺍﺭﺩ
ﻣﻦ ﺩﺭ ﻋﺠﺒﻢ ﮐﻪ ﻣﺎ ﭼﺮﺍ ﻣﯽ ﮔﺮﯾﯿﻢ
#fereshteh
ﺩﺭ ﺗﺎﺳﻮﻋﺎ ﻋﺎﺷﻮﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﺮﯾﯿﻢ
ﺍﻭ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻨﺪ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﻣﺎ ﺣﻖ ﺩﺍﺭﺩ
ﻣﻦ ﺩﺭ ﻋﺠﺒﻢ ﮐﻪ ﻣﺎ ﭼﺮﺍ ﻣﯽ ﮔﺮﯾﯿﻢ
#fereshteh
- ۳۸۶
- ۰۱ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط