روز انیمه رو به همه ی اوتاکو ها تبریک میگم 💞✨

روز انیمه رو به همه ی اوتاکو ها تبریک میگم 💞✨
⁦(⁠。⁠・⁠/⁠/⁠ε⁠/⁠/⁠・⁠。⁠)⁩
دیدگاه ها (۰)

مراقب باش 🤫❤️‍🩹🫀🙃

پونزده آوریل شد و یه یادی کنیم از این انیمه :)💔✨

*⁠.✧Akame ga kill✧.*زخمی که این انیمه بهم زد و هنوز یادم نرف...

پسرای جیبلی >>>>>🌸✨☘️

روز پسر رو به پسرای گل پیج تبریک میگم ✨

امروز روز شاعر بزرگ ایران فردوسی هست من این روز رو به تمام ش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط