من خواستم رل بزنم با یه ارمی رل میزنم دختر یا پسر بودنش م

من خواستم رل بزنم با یه ارمی رل میزنم دختر یا پسر بودنش مهم نی:///
دیدگاه ها (۶)

اک ولی باحاله

واس تولدش ی فالو حقش نی؟:/@amir_amir_1383

چرا خوابم نمیااااااد:/من دوس دارم بخواابم:///

جغدا اعلام حضور کنن😌

حوصلم سر رفتع. کسی نیس باهاش چت کنم¿ چه دختر چه پسر مهم نی ب...

. . . . . . #افسانه#فکت#ویسگون 𐙚𐙚ᡴꪫ𐙚𐙚

اونم بلدما ولی خب این بهتره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط