[ اَز اونـ شـَـبـاستـ ]

[ اَز اونـ شـَـبـاستـ ]
[ سیاه و ساکـِتـ ، پـُـر از تـَنـهـایی ]
دیدگاه ها (۶)

#Gm

[ Evеrу Sυммer Hαs a Sτοrу ]

[ مـَـنـو عِـشقَم یـِه تـیمیم بِـدون هــم یـتـیمیـم ].....زِ...

[ آرِزوی هَـمهِ دُخـتـرا ]

اونـ🪦سوال پست رنگ مورد علاقت چیهـ؟ خودم سـبـز

اونـ تـغـییـرمـ داد#نیکی #انهایپن

دنـیـا چیست؟سرزمینی پر از درد و غم..پــر از بی وفـایی و تـنـ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط