پارت هفتم فیک عشق من آدمه:

پارت هفتم فیک عشق من آدمه:
- من ........فکر کنم نمیتونم
+ بیا بربم من پشتم نترس
- نمی‌ترسم فقط شک دارم
+ باید بریم
ما داریم میریم
! باشه
+ پاتو بزار بیرون
- باشه
+ فقط یه چیزی بالات رو چیکار کنیم ؟
- میدمشون تو
+ باشه
ببین اینجا چند تا پلیس هستن ، اصلا نگاهشون نکن و اگر جایی احساس خطر کردی دستم رو بگیر ، باشه؟
- اوکی
+ افتاد تقریبا غروب کرده و از جاهایی که نور زیاد داره رد نمیشیم
فقط بهم اعتماد کن ، بقیش با من
- باشه
+ سلام خانم پلیس
پ: یک لحظه
+ بله
پ: شما ، همین ظهری با یه خانم دیگه نرفتین این سمت ؟
+ بله دوستم بودن رفتن خونه و من الان دارم با..........با
- دوست پسرشم ، خجالت می‌کشه بگه ، خواهرش رو گذاشت توی خونه و با من داره میاد بریم خونه مامان بزرگش
پ: باشه، برین
+ ممنون
+ از کجا فهمیدی که.......
- میری خونه مامان بزرگت؟
+ آره
- ذهنت رو خوندم
+ یا، اینکارو نکن بدم میاد
- باشه ولی نیاز بود
+ ولی ما نمیخوایم بریم اونجا
کلی سوال ازت دارم و یه عالمه جای باحال هست
یه سوال بپرسم ؟
-اهوم
+ تو امشب باید برگردی که غذا بخوری و برای همیشه اونجا بمونی ؟
- نه من غذام رو خوردم
و می‌خوام این بیرون بمونم.........چون باحاله
+ آها باشه
خب می‌خوام ببرمت شهر ، ولی اینجا خارج از شهره و بدون ماشین هیچ کاری نمی‌تونیم بکنیم ، بزار فکر کنم
- نیاز به فکر نیست ، من اینجام ، دستم رو بگیر و چشمات رو ببند
+ باشه
( ات حس کرد که داره می‌ره بالا و پاش دیگه روی زمین نیست وقتی چشماش رو باز کرد خیلی هیجان زده شد )
+ وای چقدر باحاله
کاشکی منم مثل تو بودم
- تا وقتی من کنارت باشم میتونی تجربش کنی
+ اولا من خودم حسش نمیکنم و دوما تو همینش نیستی که
- میخوای یکم رقص توی هوا تجربه کنی ؟
+ بلد نیستم
- یاد میگیری
چون روی زمین نیست راحت تره
ببین این دستت رو میزاری دور کمرم و این دست روی شونه منم همین کارو میکنم
حالا یه پا اینور و یه پا اونور کمی بهش روم ببخش و این آهنگی که پلی میکنم رو باهاش حس بگیر
توی آهنگ غرق بشی میتونی خودت برقصی
+ باشه
- یک، دو ، سه، چهار
دوباره ، یک ، دو ، سه ، چهار
+ قشنگه دوسش دارم
- تو لذت ببر و ماه رو ببین
+ قشنگه
وایسا قبل از اینکه بریم شهر می‌خوام یکم این بالا رو بگردم
- باشه ولی بالاتر قشنگ تره دستم رو سفت بگیر
( به سرعت پرواز می‌کنه بالا که باعث میشه ات دستش ول شه و جیمین‌ رو بغل کنه و جیمین‌ حواسش پرت میشه و ات رو کلا ول می‌کنه )
+ ( جیغ)
- ات؟ یا خدا ات
( جیمین‌ به سرعت پرواز می‌کنه به سمت پایین و ات رو میگیره و بغلش می‌کنه و میرن سمت زمین ، وقتی میرن روی زمین )
- خوبی؟
+ من خیلی ترسیدم ولی بنظرم جالب بود
- بریم شهر ؟
نزدیک شدیم؟
+ آره
+ وای نه
پ: مامور بفرستید اینجا یه موجود ترسناک هست
دیدگاه ها (۲)

پارت دوم فیک عشق زوری : + داشتن همینجوری راه میرفتم که یهو ا...

کیدرامای پیشنهادی دارین ؟ من اسنودراپ رو چند قسمت دیدم دیگه...

از پیج راضی هستین؟ از ادمین( بنده ) راضی هستین ؟ جواب بدین ی...

رمان یونگی پارت . ۲ ویو ات زنگ ورزش بود رفتیم داخل سالن ورزش...

الفتک پارتی از کوک سلام من ات دو سالی میشه که با جونگکوک توی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط