ﺳﺎﺭﺍ : ﻣﻬﺮﺩﺍﺩ, ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﭼﺮﺍ ﺁﺩﻣﺎ ﺗﻮ ﺻﺤﺮﺍ ﮔﻢ ﻣﯿﺸﻦ؟
ﺳﺎﺭﺍ : ﻣﻬﺮﺩﺍﺩ, ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﭼﺮﺍ ﺁﺩﻣﺎ ﺗﻮ ﺻﺤﺮﺍ ﮔﻢ ﻣﯿﺸﻦ؟
ﻣﻬﺮﺩﺍﺩ : ﻧﻪ
ﺳﺎﺭﺍ : ﭼﻮﻥ ﺳﺮﻧﻮﺷﺘﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﺳﺖِ ﺳﺮﺍﺏ ﻣﯿﺴﭙﺮﻥ ...
/ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺎ ﺩﻭ ﻧﻔﺮ/
ﻣﻬﺮﺩﺍﺩ : ﻧﻪ
ﺳﺎﺭﺍ : ﭼﻮﻥ ﺳﺮﻧﻮﺷﺘﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﺳﺖِ ﺳﺮﺍﺏ ﻣﯿﺴﭙﺮﻥ ...
/ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺎ ﺩﻭ ﻧﻔﺮ/
- ۴۳۳
- ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط