ای کاش دلیل شب بیداری هایم وجود تو بود... نه جای خالیِ تو

ای کاش دلیل شب بیداری هایم وجود تو بود... نه جای خالیِ تو 😔 🍂
دیدگاه ها (۱)

•|حالا منــــمو یه دنیـــای بــــی تـو |•

اونـی که‍ رفتنیـه‍ حتمـا میره, شک نکـن

مـوسیقـی بــی کـلام 🎼 خـــنــــده هـــایـتــ 😊 💞

مرا شکستـی... 💔 این روزها بودنـت هم قدر مطلـق حال من نیسـت.....

ای کاش....وجود نداشتم :)

من جای تانجیرو بودم

لحظه هایم بی تو.. سرود بیداری است..در نگاهم فریاد بیزاری است...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط