اینم یه عکس دیگه

اینم یه عکس دیگه
فک کنم مراسم خاصی در کار نباشه و مراسم اصلی فردا در بارسلون باشه
دیدگاه ها (۲)

پست جدید باشگاه

ای جونم پارس عاشقشم

خوشحالی بازیکنان در رختکن

خوشحالی پویول از قهرمانی بارسا

اینم یه عکس گروهی دیگه سیسیا

وای برادر توی اینجا خیلی دیگه واقعا تمام بود 😭😭....فک کنم فر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط