هر چقدر دنباله نیمه گمشدم گشتم نبود که نبود!!:(
هر چقدر دنباله نیمه گمشدم گشتم نبود که نبود!!:(
میدونی چرا ؟؟
چون فهمیدم خدا منو کامل آفریده
بعله ما اینیم:))
حسودی نکن تو برو دنباله نیمه گمشدت:|
میدونی چرا ؟؟
چون فهمیدم خدا منو کامل آفریده
بعله ما اینیم:))
حسودی نکن تو برو دنباله نیمه گمشدت:|
- ۱.۰k
- ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط