یهویی

یهویی
آقا این اک و کسی مفت نمی خواد ؟🤣
دیدگاه ها (۸)

:)می‌دونی حالم خیلی بده بود هرچقدر لایی کشیدم کیلومتر چسبوند...

بدحالم بد بود گریه نکردم :)🙂💔

واینک چشامانش بود که جان من را گرفت:)🙂💔

مخم رفتتتت هروممم زادههه

اقا میخوام حذف اک کنم چجوری حذف میشه

امام خامنه ایی از شما انتظار نداشتم حضرت اقا😭😭😭(زر مفت میزنم...

چرا کسی منو نمی خواد چراااااا؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط