من از همون اولم همینجوری می دیدم 😐نمیدونم چرا واسه بعضیا

من از همون اولم همینجوری می دیدم 😐نمیدونم چرا واسه بعضیا عجیبه
دیدگاه ها (۱۱)

عه وا من 🎊😂

ریدم تو این شانس😂😂😂

این بدهه😂😐

عادی باش ،خندیدن جایز نیست😐😂

idk why but i feel bad for the kitten

واسه بعضیا که نمیدونن.........

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط