متنش قشنگ بود!

متنش قشنگ بود!
دیدگاه ها (۱)

روز از نو ، روزی از نو قسمت من می شود امروز هم لبخند تو؟

تو خوب مطلقی، من خوب‌ها را با تو می‌سنجم.....

این روزا از محبت گلها خار میشوند...

متنش🥲

متنش🥺📎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط