تو تنها کسی هستی که
تو تنها کسی هستی که
کنارش خودِ واقعیمم
از ته دل میخندم
ساعت ها قدم میزنم
و معنیِ خستگی رو نمیفهمم .
حال و هوایِ خودم و زندگیم
کنارت خیلی قشنگتره !
آخه تو
پناه و رفیقِ روزای سختِ منی
دلیل زندگیم :) 💗
کنارش خودِ واقعیمم
از ته دل میخندم
ساعت ها قدم میزنم
و معنیِ خستگی رو نمیفهمم .
حال و هوایِ خودم و زندگیم
کنارت خیلی قشنگتره !
آخه تو
پناه و رفیقِ روزای سختِ منی
دلیل زندگیم :) 💗
- ۲۹۱
- ۱۳ بهمن ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط