ببین اینو همیشه یادت باشه:
ببین اینو همیشه یادت باشه:
هیچکس قرارنیست از نبودنت بمیره؛
شایدفقط چندساعتی دیرتربخوابه...!
هیچکس قرارنیست از نبودنت بمیره؛
شایدفقط چندساعتی دیرتربخوابه...!
- ۲.۴k
- ۳۰ شهریور ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط