فقط یه کم !
فقط یه کم !
بهش گفتم تو خیلی خوبی,بیا حجاب رو هم به خوبی های دیگه ات اضافه کن...>
گفتː-<من حجابم کامله,فقط یه کم از موهام بیرونه,نه آرایش می کنم,نه لاک می زنم,نهصندل می پوشم...>.
سال بعد وقتی او را دیدم هم لاک زده بود,هم آرایش داشت و فقط یک کم از موهایشزیر روسری بود.
کسی که زیبایی اندیشه پیدا کرده زیبایی تن را به نمایش نمی گذارد.
اگر مرغ فکرش دورو بر<گناه>زیاد پر بزند بالاخره روزی به<دام گناه>خواهد
بهش گفتم تو خیلی خوبی,بیا حجاب رو هم به خوبی های دیگه ات اضافه کن...>
گفتː-<من حجابم کامله,فقط یه کم از موهام بیرونه,نه آرایش می کنم,نه لاک می زنم,نهصندل می پوشم...>.
سال بعد وقتی او را دیدم هم لاک زده بود,هم آرایش داشت و فقط یک کم از موهایشزیر روسری بود.
کسی که زیبایی اندیشه پیدا کرده زیبایی تن را به نمایش نمی گذارد.
اگر مرغ فکرش دورو بر<گناه>زیاد پر بزند بالاخره روزی به<دام گناه>خواهد
- ۳۲۰
- ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط