تقریباً میشه گفت هممون همین مدلی هستیم فقط موردش فرق میکن

تقریباً میشه گفت هممون همین مدلی هستیم فقط موردش فرق میکنه کدوم مدلی؟همینکه همون چیزی هستیم که میگیم نیستیم
دیدگاه ها (۴۷)

حدس میزنم آخرش غیرمستقیم میگفت بی زحمت درو باز میکنی برام😂

امیدوارم حال دل هردوشون باب میلشون باشه❤🌱💫

خودم همون پرفکته هستم

دوستان اینو من نکشیدم ولی خب این درسته یوهانه ولی خب الکسران...

قرار نیست دنیامونرو بزرگ کنیم که توش گم بشیم،تو همون دنیایی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط