خدایا
خدایا
می دانم که همیشه
و
به موقع به دادِ دلم ...
تــــــــــــو می رسی ؟؟!
آنجا که خستـــــــــه ام ..
آنجا که دل شکسته ام ...
آنجا که از همه ی عالم و آدم گسسته ام...
همیشه تـــــــو همان دستی هستی
که می گیری از دلـــــــم غبارِ غمها را،
خدایِــــــــــــــا ...
سپــــــــــــــــــــــــاس.
می دانم که همیشه
و
به موقع به دادِ دلم ...
تــــــــــــو می رسی ؟؟!
آنجا که خستـــــــــه ام ..
آنجا که دل شکسته ام ...
آنجا که از همه ی عالم و آدم گسسته ام...
همیشه تـــــــو همان دستی هستی
که می گیری از دلـــــــم غبارِ غمها را،
خدایِــــــــــــــا ...
سپــــــــــــــــــــــــاس.
- ۴.۶k
- ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط